4060571406 |
Competències bàsiques expressió escrita ESC Santiga grup impulsor |
2015-2016 |
Assessorament. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
8/10/2015 - 30/6/2016 (30 hores) de 12:30h a 14:00h |
|
ESC Santiga |
|
av. Sabadell, 3 (Santa Perpètua de Mogoda)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Vallès Occidental VI
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
10/09/2015 - 27/09/2015 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Seminari guiat pel grup impulsor, que és qui experimenta i posa en comú les experiències que es treballen al seminari de coordinació, intercanviant experiències de treball, arribant a acords de com treballar aquesta competència
-fer el seguiment, és a dir com treballen aquests aspectes habitualment a l'aula
-aportació teòrica que permeti situar-nos i identificar dificultats i mancances en la pròpia pràctica
-exemples pràctics per experimentar en el seminari, amb l'objectiu de vivenciar i compartir l'experiència
-preparar bases d'orientació i d'altres suports que serveixin de bastida a l'alumnat a vivenciar i compartir
-incloure en la proposta de treball instruments d'avaluació i d'autoavaluació que ajudin a l'apropiació i a la gestió d'errors
-lectures de suport: articles, capítols, fragments...per aprofundir i clarificar, com a complement.
|
| |
Objectius |
Els objectius d'aquest seminari són:
-traspassar la informació del seminari de coordinació als cicles
-aplicar a l'aula les diferents activitats
-experimentar estratègies de treball
-arribar a acords de com treballar aquesta competència
-fer el seguiment
|
| |
Continguts |
Expressió escrita
Revisar el treball fet i ampliar-lo a d'altres tipologies (textos narratius, explicatius, instructius, definició, comparació...)
-Pauta o guió per ajudar a explicitar el punt de partença de cadascú, és a dir, com treballen aquests aspectes a l'aula habitualment
-aportació teòrica que permeti situar-nos i identificar dificultats i mancances en la pròpia pràctica
-exemples pràctics per experimentar en el seminari, amb l'objectiu de vivenciar i compartir l'experiència
-preparar bases d'orientació i d'altres suports que serveixin de bastida a l'alumnat
-incloure en la proposta de treball instruments d'avaluació i d'autoavaluaicó que ajudin a l'apropiació i a la gestió d'errors
-lectures de suport: articles, capítols, fragments...per aprofundir i clarificar, com a complement
|
| |
Avaluació |
Satisfacció, aprofitament i transferència a l'aula i al centre.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% i realització de les tasques d’aprofitament de la transferència de la formació.
|
| |
E-mail |
crp-montcada@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 3 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 4 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 5 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 6 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 7 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 8 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 9 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 10 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 11 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 12 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 13 |
- |
- |
- |
- |
|
| |